Käyttäjät - Olemassa olevaa käyttäjää ei löydy

Jos käyttäjän nimeä tai sähköpostia ei löydy järjestelmästä, syy on yleensä jokin seuraavista:

  1. Käyttäjän tili on deaktivoitu
    1. Tämä tapahtuu, jos käyttäjälle asetettu Voimassa asti -päivämäärä on umpeutunut tai käyttäjä on poistettu.
    2. Voit tarkistaa asian hakemalla käyttäjää käyttäjälistan tarkennetun haun kautta tiedolla käyttäjän kirjautumisoikeus -> Näytä vain deaktivoidut.
    3. Tarkemman ohjeistuksen käyttäjän hakuun ja palauttamiseen löydät täältä: Käyttäjät - Käyttäjän poistaminen ja palauttaminen
  2. Käyttäjäprofiilia ei ole vielä luotu
    • Jos käyttäjää ei löydy myöskään deaktivoitujen listalta, hänelle ei todennäköisesti ole vielä luotu omaa profiilia.
    1. Uuden käyttäjän luomisohjeen löydät täältä: Käyttäjät - Lisää uusi käyttäjä