Käyttäjät - Olemassa olevaa käyttäjää ei löydy
Jos käyttäjän nimeä tai sähköpostia ei löydy järjestelmästä, syy on yleensä jokin seuraavista:
- Käyttäjän tili on deaktivoitu
- Tämä tapahtuu, jos käyttäjälle asetettu Voimassa asti -päivämäärä on umpeutunut tai käyttäjä on poistettu.
- Voit tarkistaa asian hakemalla käyttäjää käyttäjälistan tarkennetun haun kautta tiedolla käyttäjän kirjautumisoikeus -> Näytä vain deaktivoidut.
- Tarkemman ohjeistuksen käyttäjän hakuun ja palauttamiseen löydät täältä: Käyttäjät - Käyttäjän poistaminen ja palauttaminen
- Käyttäjäprofiilia ei ole vielä luotu
- Jos käyttäjää ei löydy myöskään deaktivoitujen listalta, hänelle ei todennäköisesti ole vielä luotu omaa profiilia.
- Uuden käyttäjän luomisohjeen löydät täältä: Käyttäjät - Lisää uusi käyttäjä